• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Hej igen. Testa nu. För jag fick beviljat höjning från 50.000 till 100.000 nu. Inget mail eller så, jag ansökte bara på hemsidan och blev beviljad nu. Testa du med?
Funkar fortfarande inte. :(
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
J

Jedi

Gäst
Poäng: 0
Jag orkade inte vänta på att min betalning för denna månad skulle registreras så jag sökte och fick höja från 50k till 100k beviljat precis. Hade dessutom fått påminnelseavgift förra månaden. Men innan dess hade jag 2 månader autogirodragningar i följd. Helt galet.
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Ja det skulle bli skickas till deras "it"
Åh okej.. :(
Bara hålla tummarna då..
Jag tryckte i om att bli uppringd nu mellan 15-17. Får se när de ringer och vad de säger.
Bör de inte kunna göra en manuell bedömning när de ser att man uppfyller kraven?
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Fick bekräftat via telefon att det är, som @abbe skrev, en bugg som flera råkat ut för.
De har skickat det vidare till IT. Ingen mer info fanns att ge just nu, de återkommer när de vet mer.
 

lanaren360

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
27 April 2016
Meddelanden
584
Mottagna reaktioner
235
Poäng
417
Det var igår jag ansökte till 50k och blev beviljad haha. Undra om jag hade fått 100k idag, när jag testade ansöka 100k idag så stod det att jag skulle testa om 3 betalningar igen.
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Fick bekräftat via telefon att det är, som @abbe skrev, en bugg som flera råkat ut för.
De har skickat det vidare till IT. Ingen mer info fanns att ge just nu, de återkommer när de vet mer.
Fick du avslag för att du inte kunde ansöka eller fick du avslag för att du inte uppfyllde kraven?
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Fick du avslag för att du inte kunde ansöka eller fick du avslag för att du inte uppfyllde kraven?
Jag ska uppfylla kraven.
Har alltid skött betalningar via autogiro och har inte några anmärkningar eller sådant heller.
De kunde se att jag skött betalningarna.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 955
Mottagna reaktioner
13 601
Poäng
10 387
Undrar om buggen är det som beviljat också...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp